+ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ (ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΟΡΘΡΟΣ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ) ( 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024)

2 σκέψεις σχετικά με το “+ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ (ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΟΡΘΡΟΣ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ) ( 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024)

  1. Παρακαλώ, μη με κατακλύζετε με όλα τα κείμενα των Ιερών Ακολουθιών, π.χ. της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής και όχι μόνο, ταυτόχρονα. Δεν είμαι Ιεροψάλτης. Ζήτησα να μου στέλνετε *μόνο *το κείμενο της ακολουθίας της Κυριακής, ανα εβδομάδα, όχι διάφορα κείμενα μαζί και για μεγάλα διαστήματα. Αναγκάζομαι να διαγράφω τα μέιλ σας.

    Μου αρέσει!

    1. Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε. Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή.. Καλό στάδιο και καλόν αγώνα. Για το θέμα που αναφέρεστε, της αποστολής των ακολουθιών, δεν είναι της δικής μου αρμοδιότητας. Η ιστοσελίδα ελέγχεται από την wordprss.com , και αυτή αποστέλλει τις ακολουθίες.. Λογικά στο email σας που δεν το γνωρίζω προσωπικά, θα έχει μια δυνατότητα να μην σας αποστέλλουν ξανά ότι αναρτάται. . Μπείτε στον σύνδεσμο και κάντε αυτό που θεωρείτε σωστό. Καλή Καθαρά Δευτέρα να έχετε.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε